Jomensåatteeee....

Här händer det inte mycket. Vill ju inte tråka ut er med flera likadana inlägg om dagen varje dag, så därför kör vi max 2 inlägg i månaden, hähä.
Har varken lust eller ork att skriva varje dag... Tidiga mornar (Nora gör helst morgon 4.30.....!) och krångliga nätter med flera uppvak av lillasyster, zzz... Om de bara visste att jag planerar hämnd när de blir större ;)
Käken den läker som den ska, vad jag vet. Lite problem än att öppna truten helt, men jag kan ju äta iallafall... och prata! Svullnad råder fortfarande över näsa och kinder, och det tar väl ett tag innan det lägger sig. Men en stor förbättring är det redan nu :D

Annars har jag ej så mycket mer att förtälja.., avslutar med lite bilder i vanlig ordning.



Fru flodhäst och litet barn i min gamla klänning










Just ja, har ju blivit ett ljushuvud nu... Bjussar på en

Uppdaterar instagram myyyyycket oftare, maya_nora heter jag där ;)

Kommentera här: