Baka baka liten kaka

Nu på morgonen har jag varit i bakartagen, va ett tag sedan sist. Inget avancerat dock, utan en vanlig hederlig kladdkaka, och den smakade gudomligt ska jag berätta! ;)
Idag känns det lite bättre, fått sova skapligt inatt, men ska faktiskt ta att lägga mig en stund nu också... en får ju passa på ;)
Har tänkt på pappa en del också de senaste dagarna, kan inte förstå att det snart är 1 år sedan han dog?! Fick ju en fin kommentar här om dagen: "hur kan du säga att du saknar honom när du pratade massa skit om honom?" Ibland är man besviken... Har känt mig sviken av honom, mitt sätt att tackla det va just att prata bakom hans rygg. Hade jag inte brytt mig om honom så hade jag inte känt nåt alls.. Jaja, livet går vidare, även om minnena lever kvar från förr.

Såhär smaskig ser kakan ut iallafall
Och här är gamla bilder på fadern... Tycker Nora har så mycket drag från honom




Kommentera här: