Hej hej hallå!

Nu sitter jag vid datorn, och båda barnen sover *ritar kors i taket*
 
Håller på att gör över lite bilder från mobilen till datorn.. va väl sisådär 1300 bilder eller nåt, woops. Tänkte jag skulle rensa igenom alla bilder när de väl ligger på datorn, lite lättare att ha översikt då.
Måste ju göra ett album till Nora också.
Och på tal om den busen... Vi skulle ha haft dop för henne i söndags, men Maya åkte på magsjuka på fredagen, så vi fick ställa in dopet. Ska ringa prällen nästa vecka då han är på konfirmationsläger hela denna vecka.
Ja.. och idag har jag vart på vårdcentralen med flickorna. Maya har sån hemsk slemhosta, kräks upp slem emellanåt. Så vi fick slemlösande utskrivet, verkar som att den funkar då Maya bara hostat en gång sen hon somnade.
Känns som att den ena sjukdomen avlöser den andra. Tror inte Nora varit frisk helt och hållet nångång sen hon föddes!? Och stackars Maya som åker på skit efter skit!
 
Hade ju mor min här i lite över en vecka, va så otroligt skönt att ha henne här! Hon kom ju för att vara med på dopet, men ja.. det blev ju som det blev. Har i alla fall fått enormt mycket avlastning (om jag kan skriva så utan att nån ska misstolka mig). Under veckan hon va här så avvecklade jag amningen. Hade ju fått tid för min käkoperation, och det va ju inte så ultimat att pumpa ur bröna när jag ligger inne, säger ju sig självt. Men idag ringde de från KSS och sa att de måsta skjuta upp min operation 2 månader p.g.a att de får nya narkosmaskiner just den dagen och då får de inte operera. Måste de ju vetat för länge sen? Jag bröt i alla fall ihop fullständigt då jag verkligen haft ångest över att sluta med amningen...då hade jag ju kunnat amma till Nora va 6 månader! Men men, inget att göra åt. Min mjölk är slut nu, finns bara lite på natten, är alltid något. Så den 29/4, på Noras 6 månaders-dag ska jag opereras. Känns som en evighet dit...
 
Jaja, detta va väl allt för stunden. Händer ju så jädra mycket att jag inte ens kommer ihåg allt :P

Kommentera här: