Här sitter jag med lurar i öronen...

och arslet nersjunken i soffan och lyssnar på Matilda Gratte's version av At last, så grymt bra! Jag hoppas verkligen den bruttan släpper ett album inom en snar framtid.
Va till IcaHjertbergs och handlade tidigare på förmiddagen, hittade lite guldkorn där som jag bara va tvungen att ha, som denna mjölk till exempel... Himmelsk!
och så denna omtalade film, bra va den
är det juletider så måste man ju köpa denna
och när vi ändå är insnöade på jultema så kunde jag inte låta bli att köpa
återstår att känna hur filen smakar, är lite småskeptisk än så länge.

Ikväll har jag stått på Friskis, lika trevligt som vanligt. Va dock fler grabbar än vanligt som frågade om jag ville ha hjälp att plocka undan alla tunga vikter... Beror det på hårförlängningen och att jag inte har nån tandställning längre? Man börjar ju bannemej undra!?

På vägen hem så kunde jag inte låta bli att ta kort på stans ballaste café/affär

Just ja, klippte ju lugg på Nora igår... Hur söt?!

Kommentera här: