Ho ho hoo!

Så var det julafton i år igen, och snön har vräkt ner periodvis under natten.
I natt va första natten sen Maya föddes som jag tog hjälp av Gunnar. För i natt var även första gången som denna lilla dam grät och skrek väääldigt många gånger. Jag måste även bli bättre på att lägga mig tidigare, dock har jag bara legat och vridit mig till 2 på nätterna, så hade kanske inte spelat någon roll om jag lagt mig tidigare :p
Är i alla fall helt jävla färdig, 3 nätter i rad som jag somnat så sent, och så upp och amma en gång på det också... Men snart är jag färdig med den biten, för jag har knappt något att erbjuda längre så att säga.
Ikväll ska jag testa ge lite Mild Havrevälling, och se om Maya sover hela natten... kan ju alltid hoppas, för det va länge sen som jag sov en hela natt, vore ju en gudomlig bra och härlig julklapp ;p
 
Ikväll ska jag vara tomte åt en av grannparen här i huset, för desar barnbarn då. Gunnar ville inte riktigt, så en annan får la ställa upp då, haha, Jag som har så ljus röst för väl försöka göra mig till lite, annars undrar väl barnen vad det är för en konstig tomte.
 
Hepp, ska ta och göra dotra nöjd här, så slipper Gunnar vakna av hennes missnöjda stämma. Skönt om 1 av oss är skapligt pigg i alla fall, för jag skulle helst vilja gräva ner mig och skita i allt vad julafton heter, snark.
 
Våran gran!

Kommentarer:

1 Emma:

Hoppas ni haft en fin jul:)!?
Vi får ta och ses snart!
Kram och gott nytt år till er!

Kommentera här: