Sova?

Jag förstår verkligen inte varför jag håller mig vaken? Borde egentligen lägga mig nu när Maya sover så fint i sin spjälsäng... Men nä för "jag ska bara" göra det ena innan jag gör det andra, och sen "poff" så är klockan mitt i natten! Blir trött på mig själv... väldigt ofta :p
 
Så vad har jag pysslat med idag då?
Jooo... Va upp till Majgården och stoltserade med Maya (sånt måste man ju nästan göra när man annars bara sitter hemma och ugglar och inte orkar göra nåt egentligen), och det va lika populärt som för 2 veckor sedan =) Områdeschefen va tillbaka från sin semester också, så det va kul att få träffa henne lite också. Lätt den bästa områdeschefen i stan! Sen traskade jag till Camilla så hon fick träffa Maya också. Himla trevligt att sitta och prata lite =) Sen direkt hem och stressåt en macka innan jag och Gunnar gick till Guldvingen för föräldraträff. Väldigt kul att träffa alla mammor och pappor, och alla kottarna givetvis. Intressant att höra förlossningarna, hur olika det är för alla.
 
Gick sedan hem, så lagade vi mat.. och vipps så va klockan så mycket så Gunnar va tvungen att cykla till jobbet. Äntligen sista natten på nattveckorna!!!
 
Imorn drar jag och Ida ut till Spiken och lunchar med våra guldkorn, ska bli göttans!
Senare på eftermiddagen får vi besök igen (hade besök av Evelina igår, en arbetskamrat till G), även de arbetskamrater till karln. De är nyfikna på Maya... vem annars? Inte mig i alla fall ;p
Imorn måste jag packa allt som ska med till Östersund. Vi har tvättstugan imorn också... så det blir Gunnars uppgift att springa ner och upp ;)
 
Nä, nu går jag till sängen och stupar tror jag... får väl se hur länge jag får ligga avdankad, har hört Maya gny titt som tätt.. är ju förvisso snart dax för mat för damen.. nä, jag lägger mig en stund. Natt!
 

Kommentarer:

1 Sophie:

Vilken söt bebis :) Hur gammal?

2 Sanna:

Jag är precis lika oduglig! Alltid ska man stressa runt och göra en massa när man egentligen borde passa på att sova... Som nu, Alice ligger i sin egen säng och sover och mina ögon svider av trötthet, men ändå ska jag bara...

3 Sara:

Känner verkligen igen det där "Jag ska bara" och sen tycker man att det är jobbigt att vara trött :) Supersöt tjej, hur gammal är hon nu? :)

Kommentera här: