Söndag igen

Nyss fick vi tummarna ur och lastade ur bilen.. Fick ju massa barngrejer av broder stor förra lördagen.. Sega? Vi? Nääää!

Festen igår va trevlig. Blev nog mest prat om graviditeter, förlossningar och barn känns det som.. Men, oundvikligt när en sitter där och är på tjocken! dock gick jag hem kring 23.. Blev så trött i skallen av allt prat och musik, man reagerar ju inte likadant som påverkad, för då är man ju mer igång så att säga :p
Blir det en nästa gång så är jag med och dricker jag med, förutsatt att det är efter jag är klar med amning såklart.
Längtar verkligen efter att få dricka en kall breezer, åååh. Tänker på förra året när vi va i Fästa och grillade och drack.. muuuums!

Nu vankas det lite lunch på stan, för kl 17 drar jag och jobbar och blir kvar till 22. Känns som jag är hungrig jämt... Tur att frukt finnes hemma så jag slipper trycka i mig för onyttigt skit.

Just ja, här är den blå tunikan.. löööv it!

Kommentera här: