Gyn

Imorse fick jag nog och ringde först sjukvårdsrådgivningen... De tyckte absolut att jag skulle kontakta gyn här i stan. Sagt och gjort... Jag hann bara säga att jag hade som mensvärk och att det strålade bak i ryggen och ner mot jumskarna och att jag nu börjat blöda. Hon sa "det låter som en infektion i livmodern"...
13.30 ska jag vara där för undersökning. Jag hoppas inte jag får ligga kvar till imorn.. Om jag nu skulle få göra det så måste jag komma ifrån vid 11, för jag ska jobba.
Missar skolan idag, men som tur är så kunde vi ändra tiden, phust!

Ska väl kanske ta och äta nåt.. Men har fått en envis hicka, så får passa så jag inte sätter i halsen :p Kan ju bli en utmatning att dricka.. tänk om det kommer upp i näsan, haha, gött ;p

I eftermiddag/kväll ska jag umgås med Ida.. laga mat ihop och kika på "Familjen annorlunda". Vad det va för mat kommer jag inte riktigt ihåg.. nåt med kassler som lät förjäkla gött iallafall =)

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Håller tummarna att allt är som det ska!

Kommentera här: