Lördag då...

Ska ta tag i städningen här hemma snart, men det är ju sååå tråkigt :p
Men, det är det värt! Roligare att ha det städat när man ska ta hem vänner =)
Sitter här och funderar på om jag ska måla naglarna sen... De växer som ogräs! Tycker att jag klipper dom hela tiden, vips, så är de långa igen. Ida gjorde sina naglar på enJoy i torsdags (bild på naglarna finns på enJoys FB-sida), och det blev så förbannat snyggt! Men, att göra naglar på salong säger ekonomin nej till.
Får väl smeta på det där gamla vinröda skiten jag har, om jag inte hittar de andra lacken så jag kan göra lite fransk manikyr (som halva sverige har), om jag orkar.
Hade velat klippa mig också... men får väl gå med det här skatbo't 1 månad till. Fördelen med att ha det långa håret som jag hade va ju att man bara behövde platta det och sen sätta upp lite av det, så såg det ju skapligt ut iallafall ;p
Jäjä, färdiggnällt....
Ska bli tokskoj ikväll iallafall, hoppas på mycket folk! :D

Kommentera här: