Saturday night

Eller ja, nu är de ju dag :p
Va ute och svängde på Stadt igår istället för Campingen. Va ju lite halvtaskigt väder, så vi palla inte att gå så långt :P Men de va helt sjukt va uppvaktade vi blev av karlarna som va på Stadt! Va mycket folk i våran ålder. En kille ville följa med mig hem, men jag sa till honom att jag inte tog med mig krogragg hem, haha! En blev ju änna generad över de komplimanger man fick :S Jag har nog frisyren att tacka :p

Jahopp, idag blir det jobb 15 - 21.15 igen. Alldeles lagom tur! Lagom nöjd över att jag fick mestadels kvällar :D

Hepp, om jag skulle dammsuga kanske...

Kommentarer:

2 Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera här: