Lördag natt

Här sitter jag i min lilla soffa och bara är... Lördag och allt. Jag njuter av ensamheten just för tillfället... Det enda jag hör nu är träden som vinden blåser igenom.. Har fönstret öppet nämligen... Mycket rogivande.
Ikväll, efter jobbet, så gick jag ut på en promenad... Gick ner till småbåtshamnen och tittade på det som va kvar av solnedgången... Synd jag inte hade bättre kamera, för då hade bilderna blivit vackra. Sen fortsatte jag att gå och filosoferade... Tänkte på allt mellan himmel och jord. Skönt att bara va ute och spatsera och bara tänka på allt och inget... Rensa hjärnan lite emellanåt, även om det inte finns så mycket där i ;p

Gick bra att jobba idag även fast vi va en personal mindre. Höll på att bryta hela mig bara när vi va inne hos en boende... Det är där man behöver vara 3.. Men, vad göra, nu va vi 2.. jag plus en sommarvikarie, och vi klarade det skapligt bra.. ja, förutom de jag nyss skrev då :p

Nu ska jag återgå till det jag gjorde nyss... absolut ingenting! ;)

Småbåtshamnen ikväll :)

Kommentera här: