Jävla fruntimmer!!!

Jaha... Den killkompisen man trodde man skulle kunna umgås med normalt visade sig att det inte alls funkade.
Fick reda på att hans brud är gräsligt svartsjuk också... Och ändå har hon och jag festat ihop förr i tiden!
Fy fan va jag är less på alla jävla brudar som tror att de äger sin pojkvänner!!
Vad är erat fula problem?
Alla, precis alla, mina killkompisar har jag tappat p.g.a tjejerna dom blivit tillsammans med.. Så himla tråkigt!

Över till något mycket roligare!
På fredag åker jag och Ida till Sthlm.. Vi ska nämligen åka Viking Cindirella. Fy tusan va kul vi ska ha!
Gött att ha en vän som också är singel, så kan man hitta på såna här saker.
Äta god mat, dricka lite gott och dansa som en maniac ;)
Får inte glömma att stoppa ner kameran! Ida, hjälp mig att påminna mig om den ;p

Nä, nu ska jag äta lite brunch!

Kommentarer:

1 Ida:

Ja, det är verkligen kul att vi båda är singlar nu och kan leva livet... =P Ska bli så jäkla kul med kryssningen, bara du och jag... =D ska försöka komma ihåg att påminna dej om kameran, men lovar inget... =P puss puss

Kommentera här: