Mörkrädd

Tror jag skrivit om detta förut, men en har ju minne som en guldfisk, höhö.
 
Gunnar blev tillfrågad om att jobba natten, och han tackade ja. Egentligen har jag inget emot att han jobbar nätter, Maya sover (om hon inte har tänder på g, för natten till idag va ingen höjdare direkt, mycket snorande, dreglande och gnäll) och jag får heeeela sängen för mig själv PLUS att jag slipper höra Gunnars snarkande ;)
Det enda som är jobbigt är att jag är mörkrädd... ni hör ju hur fjantigt det låter! Såatteeee, jag har alltid en liten lampa i vardagsrummet tänd när Gunnar jobbar natt. När han är hemma har jag inga som helst problem att röra mig i mörkret här hemma, utan det är bara när jag är själv. Jaja, nångång ska väl även jag bli vuxen ;)
 
Såg att statistiken skjutit i höjden idag av nån anledning, man undrar ju som HUR folk hittar hit? Kommenterar sällan andras bloggar, adressen ligger inte ute nånstans... Synd bara att det blir en besvikelse för de som kommer in, är väl ingen höjdarblogg direkt :p
 
Nä, jag ska väl ta och springa (okej, det va att överdriva, snarare släpa..) mig ner i tvättstugan och hämta upp tvätten, alltid lika skoj när man är tjock och fet!
 
Och glöm inte
 

Kommentarer:

1 Malin:

Om man googlar gravid bloggar 2013 kommer din blogg upp :)

Svar: Åh fasen, där ser man =)
Anna

Kommentera här: