Värdelöst!

Tro mig, jag har försökt sova!
Att vara vaken på natten är ännu tråkigare än att sitta hemma en eftermiddag och kväll och inte ha nåt att göra...
Nu finnst det absolut ingenting att se på tv, booooriiiing!

Så mycket tankar, och så mycket oro... Tänk om man kunde få bli ekonomiskt oberoende.. Heter det så? Hjärnsläpp...
Vet ni vad det sjuka är?! Jag kommer vakna vid 11 imorn och sen kommer jag inte kunna sova mer ändå..
Men, när jag vaknar där under förmiddagen, så ligger jag inte själv i sängen, utan då har jag har finaste bredvid mig =)
Iallafall... A-kassan är segast i världen med granskning av det man skickar in... ungefär som trafikverket!
Jag är 25år, och då vill man gärna kunna klara sig själv, utan att behöva låna pengar från någon.
Det är pinsamt!
Men, vad fan ska man göra?!
Nån som har svar på det?
Sluta gnälla kanske? Jajo... Men man blir rätt irriterad att man är tillbaka i denna jävla sits igen!
PLUS att jag är trött men inte kan somna p.g.a alla tankar som far omkring...

Ibland känns saker och ting så himla hopplöst.. Visst, vissa av er kanske inte tycker att detta är nåt att gnälla över... Men det är ju inte så att jag själv satt mig i denna situation.

-10 är det ute nu... har sjuka funderingar på att gå ut och gå.. men jag tror ja skippar det ändå. Vill inte stöta ihop med någon galning på gatan, även om Lidköping är dött nu på vardagsnätterna.
Tänk om man haft någon att prata lite skit med.. Men sen är det ju så att normalt folk sover denna tiden på dygnet, för de flesta ska jobba.. Åh gud, tänk om rekryteringen ringer vid 6-7 och frågar om jag vill jobba... Det har ju visserligen inte hänt förr, men skulle inte förvåna mig nu när jag har en sömnlös natt. Men, lika bra att jobba... Får man lite annat att tänka på.

Nu kom jag ju och tänka på att jag och Ida skulle ta stan nångång, blev ju inte av förra veckan p.g.a ovädret =/
Du får hojta till när du vill iväg, så du kan köpa den där snygga väggdekorationen, om man nu kallar det så =)
Och sen vore det mys att gå på stan med dig också, inte umgåtts sen i fredags :S

Jao... Om ca 2 timmar slutar Gunnar jobba, hoppas jag lyckats somna innan dess!
Min fina Gunnar, kärlek till dig hjärtat. Så omtänksam och givmild.. Så förstående och varm...
Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord... Och det finaste av allt; jag känner verkligen hur mycket du tycker om mig. Aldrig känt den känslan förr <3

Ja, efter lite avreagerande och lite kärlek till de mina så känns det bättre...
Tror jag ska göra ännu ett försök att sova... Innan jag blir för sentimental :p

Jag älskar min familj och mina vänner, ni har de största platserna i mitt hjärta ♥

Kommentarer:

1 syrran:

Hej . Som våran mamma alltid säger till mej man ska sova på nätterna och inte tänka kan ändå inget göra allt e stängt grubbla inte så mycket syrran . Sooooooooooooooooooooooooooooov ;) . Kram

Kommentera här: