En snygg-dag

Morgonen kunde inte börjat bättre! Nora sov till halvsju och Maya till halvåtta (!) så vi blev änna tvugna att stressa i frullen. Efter att jag lämnat Maya på dagis så slängde jag in Nora till Gunnar innan jag gick vidare till Liselotte. Där vankades det klippning av skatbo! Med ett par tre cm kortare i bak och rejält urklippt kände jag helt plötsligt skitsnygg, och det tillhör inte vanligheten, speciellt inte i samband med röda veckan (måste nog rita några kors i taket)
Sedan gick jag hem och tog mig an Nora och knäppte några seriösa egobilder på mig själv, och det är inte ofta det sker nu för tiden heller :p kvällen avslutades på pizza med Ida och planering för en rolig grej framöver, riktigt längtar!

Och på tal om nåt helt annat... Har bestämt mig för att köpa ordentliga joggningskor, för nästa år tänker jag springa tjejmilen! Det är jag och ett par andra juni/juli-mammor som ska sporra och hejja på varandra inför detta. Roligt att ses också då jag inte träffat alla än :D Om nån mer skulle känna sig sugen på en utmaning så hojta till :)


Kommentera här: