Men jisses..

2 veckor sedan jag skrev nåt sist, trodde det va nån dag sedan bara?!
Händer väl inget speciellt om dagarna... Förutom att jag har fullt upp med barnen då, hehe. Just för tillfället försöker Gunnar få Maya att sova, men hon gör verkligen ALLT för att hålla sig vaken trots att hon är supertrött! Man tycker ju att det borde väl vara skönare att bara blunda? Dessa små barn, de är bra lustiga.
Vi va och handlade tidigare idag. Tror Maya tyckte det va roligare än Nora, för direkt efter jag knäppt kortet blev Nora ledsen :p
Såhär kan det se ut en helt vanlig morgon (när mamman glömt ge lillasyster frukost) när vi lämnat storasyster på förskolan.
Förra söndagen va vi uppe på Skogshyddan och myste. Barnen badade, va faktiskt rätt skönt.


Maya va helt salig efter att ha fått sitta i en "bambiil", även om det inte syns på bilden, hon va väl trött på mitt eviga kortknäppande, oops.
Maya har med sig Pippi nästan överallt, och hon ska härmas emellanåt när hon ser att jag bär Nora. Hon tar verkligen efter mer och mer i både kroppsliga saker och i ord. Stora tjejen <3


Smilfinken!

Och så avslutar jag med en redigerad selfie!




 

Kommentera här: