Förändringens vindar...

Dags för förändring... jag har länge velat ta tag i mig själv och min kropp. Så nu är det gjort!
Har fått ett skräddarsytt kost- och träningsprogram som jag ska följa i 12 veckor, till att börja med. Idag va första dagen av 94 dagar! Jag gör detta för min egen skull, ingen annans... Eller ja, möjligtvis för barnen... jag vill ju orka springa och hålla igång med de små vildarna. Fisken smärre chock nu när jag ställde mig på min nyinköpta våg.... det är ju fasen inte konstigt att det hugger i bröstet och att jag så lätt blir andfådd när jag går. Det som däremot är konstigt är att när jag ser mig själv i spegeln så ser jag inte hur stor jag egentligen är, utan det ser jag enbart på bild. Men som rubriken lyder så ska förändringar ske sakta men säkert 😃

Kommentera här: