Dag 3

Sitter och äter frukost... en frukost jag aldrig trodde att jag skulle äta. Kvarg med tinade blåbär och hallon, havregryn och en liten pytteskvätt linfröolja... och så hällde jag i lite lite stevia så att det inte skulle bli supersurt/beskt. Och det är verkligen hur gott som helst! Och så ett kokt ägg och en slät kopp te.
 
Tränade första passet igår på badhusets gym medan Gunnar badade med barnen. Är ju himla tur att jag tränar på Friskis gratis för utbudet på badets gym var inget vidare.
Och som rubriken lyder så är jag redan inne på dag 3 och förändringar märks redan, helt otroligt!
Vågen visar -3 kg och hängbuken har minskat 5 cm på bara1 vecka, gissa om jag taggad till tusen 😃
Maten är inte fy skam den heller, får ju välja mellan kyckling, magert kött, vilt eller vit fisk... jag som trodde det skulle bli enformigt, tji fick jag så fel jag hade 😊

Nu ska jag klä på barnen så ska vi bege oss ut och se vad vi hittar på för skoj. Gunnar har haft barnen väldigt mycket denna vecka så jag tänkte att han skulle få vila lite 😊 Lite senare ska barnen få leka min sin bästis Love, så himla roligt att de fattat tycke så för varandra 😍

Ha en underbar dag allesammans, för det ska jag ha 😃

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

gott :)

Kommentera här: