Här händer mycket!

Ja! Sedan jag skrev sist har en del hänt. Jag har fått ett jobb... ett heltidsjobb, på ett av Apoteken i stan. Det känns fortfarande nästan lite för bra för att vara sant, för sånt här brukar liksom inte hända mig. Men jag är så lycklig över detta! Kommer vara evigt tacksam till Lotta som tipsade om mig till chefen 😃
 
Nu sitter jag och är på väg upp till Stockholm för min första utbildningsdag. Jag kommer i slutet av juni vara klar som egenvårdsrådgivare. Det är 3 utbildningstillfällen i Sthlm och så 2 webmöten från jobbet. Så himla spännande! Är spänd, nervös och förväntansfull inför morgondagen! Allt har gått så otroligt fort, fick börja jobba dagen efter anställningsintervjun.. eller ja, jag går utöver samtidigt som jag praktiserar och lär mig ☺ Har helt fantastiska kollegor, som även de verkar tycka det ör roligt med en ny frågvis människa 😊 

Kommentera här: