Denna jävla ångest...

Ojämn vecka igen... det innebär att Gunnar jobbar kväll... och det innebär en vecka fylld av total jävla panikångest.. skjut mig! Jag vet inte varför det kommer? Eller jo, i grunden vet jag det, men ändå. Är helt sjukt att man inte kan känna sig trygg i sitt egna hem. Vet inte vad jag ska ta mig till?! Jag är ständigt trött, vi båda är det, och kan aldrig slappna av... och om man väl gör det, då hör man den där satmaran stå och prata ute. Såklart ska ju hon få leva sitt liv, men det är hemskt att det ska påverka oss att bara höra hennes röst.
De andra 2 grannparen tycker det är tråkigt om vi flyttar, men jag ser ingen annan lösning för att få börja må bättre psykiskt.
Ångesten jag  har i detta nu är hemsk... känner mig ihopknycklad, så att jag inte får någon luft... jag mår illa och har ont i magen och känner mig helt panikslagen.

Önskar att jag hade någon att umgås med dygnet runt just nu... för när jag har folk hemma, då känns det så mycket bättre! Känner mig så jävla avundsjuk och bitter på alla de som glider fram genom livet på en räkmacka... Varför kunde inte vi ha det så lätt? Just nu iallafall...
Nu ska jag sluta ömka och hämta mina små ljus på dagis ❤

Kommentarer:

1 Ida :

Hur ska det gå i helgen då när Gunnar är borta hela helgen? Tyvärr är vi ju inte hemma annars hade ni kunnat komma hit.. Igår kväll fick du ju iallafall besök en liten sväng.. :-) synd bara att du inte berättade om hur du mår.. Verkar ju inte vara alls bra för tillfället ju.. :-( puss o kram

Svar: Det får ju bara gå. Vi måste kunna ge varandra lite barnledigt nångång emellanåt, och denna resa har han sett fram emot sedan 1 månad tillbaka :) Ja, uppskattade enormt att du kom igår. känns alltid bättre när man väntar/får besök av någon :) Får se om jag inte kan få hit brorsan med familj, annars är det bara att härda ut som gäller. Ser iallafall fram emot måndagen med spänning ;) puss o kram
Anna

2 Ida :

Jo det är klart det är ju väldigt viktigt.. Se om vi kan hitta på nåt fredagkväll så du oxå får lite barnledigt.. :-) puss o kram

Kommentera här: