Vem är den skyldige?

Vem har glömt kvar ett sågverk i min hals?! Minns inte vem som flyttade dit det ;p
Nu är både jag och Gunnar förkylda, haft en usel natt, igen, kommer få bli hämtad av personalen med de vita rockarna om detta fortgår... att vara trött vet jag verkligen hur det är, känslan av att vara utvilad är ... vänta nu, utvilad? Jag känner igen ordet men vet inte vad det betyder!?

Nåväl...

Blir en lugn dag idag, barnen har sluppit undan förkylning så de ska jag vräka iväg till dagis snart. Sen ska jag hem igen och SOVA. Ja, du läste rätt, jag ska låta någon annan ta hand om mina barn medan jag latar mig... jag är verkligen en hemsk mamma 😂

Hmm... det är något jag missat med min nya mobil... kan inte lägga in bilder här på bloggen. Blir galen när jag inte får något att fungera... psykbryt!

Kommentera här: