semester

Ja, det är det nog för många av er där ute... men nu när vikariaten kommit igång blir jag inte bokad eller inringd alls, lite surt, men men...

Ser fram emot resten av sommaren. Nästa onsdag blir jag 30... TRETTIO?! What the..!? När jag va 15 tyckte jag att de som va 30 va asgamla, men nu är jag där själv, det är bannemej skrattretande att det gått så ofantligt fort! Och drygt 2 veckor efter jag fyllt år så åker vi upp till Östersund för att hälsa på mor. Blir såklart nån sväng till pappas grav också, lägga lite blommor och någon liten pryl. Det är så synd att kyrkogården bara har grusgångar, är så otroligt fult =/ Jaja, får göra det bästa av det. Brorsan med familj ska åka upp ungefär samtidigt som vi... Blir lite trångt att bo 5 vuxna och 3 barn i en 2a på ca 65kvm, haha. Hittade en lägenhet inte långt från Torvalla, blir till att hyra den om jag nu får tag i ägaren vill säga. Annars får vi lösa det på annat sätt :) Kanske finns någon själ där uppe som är villig att hyra ut en husvagn eller dylikt annars, vi får se helt enkelt :)
Helgen vecka 33 så har vi bestämt att åka till Kolmården med Ida och Daniel och deras små busar. Ser fram emot den trippen också då vi ska övernatta på vildmarkshotellet, woop woop. Va ju en spa- och relaxdel där också som man fick nyttja i paketpriset, hähää.

Tillbaka till nutid då... midsommarhelgen spenderades med la familia. Jobbade förvisso till 16 på midsommarafton $$$ Fick ju sånt fint besök av 2 midsommartjejer på jobbet Efter jobbet cyklade jag till örthagsparken och va med lite på midaommarfirander där.Älskade toktjejer!
Kvällen spenderades på Löfgrens baksida med att hoppa studsmatta, busa, tjöt skit och bara njuta av stunden som va.
Midsommardagen spenderades på Borås djurpark. Det va första gången jag va där, himla mysigt ställe.
Nästan så man nådde elefantens snabelDet va ju en liten apbebis som va så söt som va otroligt svår att fånga på bild!vi fick sällskap när vi åt dessutom, det va inte uppskattat från Mayas sida. Hon tycker det blir otäckt om djuren kommer för nära. 

Avslutade midsommarhelgen först uppe på Skogshyddan med Emma, som väntar tvillingar och är i vecka 38 nu, och hennes karl. Fikade lite först och sedan ville töserna känna på vattnet.
De ville känna på vattnet mer än jag hade tänkt mig att de skulle göra då jag inte hade några handdukar med mig

Kvällen spenderades med Ida och Daniel för att planera Kolmårdenresan. Vi grillade och sprang efter barnen om vart annat, eller Gunnar sprang efter barnen och vi andra satt och åt, hehe.

Ja, nu fick ni ju lite att läsa och kolla på... det händer ju inte varje dag, snarare 1 gång i halvåret ;)

Kommentera här: