Hej hej mitt i natta

Nora har precis somnat om... Bara vaknat 2 gånger sedan 23. Ja, här jublar vi åt att vi får sova mer än 1 timma åt gången ;) Har precis skrivit ett långt mail till en annan mamma som bad mig om råd, som har samma problem med sitt barn. Roligt att man kan vara till hjälp, men detta är inget jag önskar någon! Jag hoppas hon får hjälpen hon behöver, man bryter ihop för mindre när man aldrig får sova.

Sen vill jag tacka för era kommentarer, både här och på fb angående föregående inlägg. Tycker det är så härligt att människor gläds med en i såna här situationer :) Statistiken sköt i höjden här på bloggen... Från att ha typ 8-12 läsare om dagen till... Ja, ni ser, 2 dagar i rad dessutom ^^

Till och med fler besökare dag nr 2... Känner mig lite poppis för tillfället ;) :p Skämt och sido... Kul att faktiskt människor visar uppskattning för det jag skriver.
Nä, om jag skulle ta och stänga igen mina ögon igen, är rätt trött. Imorn fortsätter inskolningen med Nora, som hittills gått otroligt bra, yeeey!

G'natt!



Kommentarer:

1 Emma-Väntar tvillingar!:

Du får hämta en till nästa bebis ;)
Tycker det är jättebra att det finns att hämta dock dåligt att det bara är en per hushåll, men mailade babybox för jag fick en pampers kupong som utgått och frågade samtidigt om varför man bara fick hämta en box när man väntar två och fick till svar att det visst gick att hämta så skulle maila dem så skulle dom ta bort mig ur registret så jag kan hämta en till, det gillas :)

Skönt att Nora sover bättre, visst skulle ni få hjälp med hennes sömnsvårigheter?

Svar: Vad bra :)

Japp, är väl lite kluven att behöva ge na "medicin" för att hon ska sova, men samtidigt är jag glad att det finns.
Anna

Kommentera här: