Förbenade benhinnor

Nu har jag suttit på en stol i köket och pustat i sisådär 30 min... Bestämde mig för att jogga till förskolan och lämna Maya. Sagt och gjort, ut kom vi och jag började springa... Att springa ute är typ 1000 jobbigare än att springa på ett löpband konstaterade jag, vilket inte är så konstigt när jag tänker efter. Gick ju om vartannat också, är ju ingen människa med övernaturliga krafter direkt, haha. Tyvärr så fick jag ont i benhinnorna på vänster ben, så jag får ta det lite lugnare även fast jag inte kör skiten ur mig själv, drygt!
I jakten på att minska i vikt och förlora centimetrar så tänker enbart träna och äta bra mat, jag tänker inte överdriva utan kommer unna mig lite gott emellanåt, som en fika till exempel ;) 2006 när jag flyttade tillbaka till Hallsberg så gick jag ner i vikt enbart genom att gå långpromenader. Jag och mamma vi kunde fika 3-4 gånger veckan, och ändå så förlorade jag nästan 20 kg på sex månader. Det mina vänner, det inspiration för mig, har jag lyckats en gång så kan jag lyckas en gång till,  eller hur ;)
Nu ska jag höra om Liselott har lust och gå lös med saxen o mitt hår, det blir till att klippa av en liten liten bit iallafall :)


Kommentera här: