3dje kvällsveckan i rad

Gunnar jobbar sin 3dje kvällsvecka, va meningen att han skulle vara på det andra skiftet i 3 veckor till, men de behövde honom bara 1 vecka... vilket resulterar i att det blir 3dje kvällsveckan i rad... sådär lagom roligt, inte. Så trött som jag varit dessa veckor, så trött har jag nog aldrig varit. Somnat bredvid någon av barnen flera kvällar i veckan, zzz...
 
Jag va på strålande humör under förmiddagen, solen lyste och energin kom tillbaka TROTS att jag tappade min iPhone i marken tidigare på morgonen så den sprack på hela baksidan... Sen när solen försvann och telefonen som jag fått av Liselotte började bråka med mig, började även mitt humör svajja. Och efter jag hämtat barnen och pedagogerna berättat att de inte sovit länge för att de blivit väckte vilket resulterade i trötta och gnälliga barn, gjorde ju inte eftermiddagen bättre. Och så lite andra sånadär små obetydliga smågrejer som gjort att humöret dalat, ibland blir man så påverkad av småskit som man egentligen inte borde bry sig om!
Gnäll gnäll gnäll...
 
Imorn ska jag iallafall gå till gymmet efter jag lämnat småtrollen på dagis. Börjat att träna 2 gånger i veckan, en lugn start ska det bli denna gång.
 
 

Kommentera här: