Mörrn!

Jag är i chock fortfarande, kan inte förstå att det är sant... Att det till slut hände efter drygt 4 veckors krångel på natten, Nora sova HELA natten. Känner mig nästan frälst (är dock idiottrött ändå, haha). Bara känslan av att slippa kliva upp mitt i natta är ju helt underbar!

Hjärnan står stilla vid denna tid, vet knappt vad jag gjort de senaste dagarn?! Måste nog iallafall börja titta på Paradiset Hotel nu... Är ju en Motalabo med, och jag vet vem det är. Ska bli intressant att se om tv vinklar henne som ännu ett iq-befriat freak, trots att hon inte är det. Spännande!

Annars händer inte mycket, förutom att lilltrollet kryper i full fart (jag jade 10 lugna månader, tack och bock!) och nu har hon dessutom börjat ställa sig upp emellanåt mot soffan bl.a. Nu har jag ingen bebis längre, snyft!


Kommentera här: