Sjukdomar...

Nora är inte bra alls. Har fått en ny tid idag till barnmottagningen här i stan, nu hoppas jag verkligen att vi får rätt hjälp! Varje dag har vi fått åka med Nora till antingen vc eller jouren för att inhalera... Natten till onsdagen var det så illa att jag va tvungen att tillkalla ambulans. Älskade lilla Nora, jag skulle ge vad som helst för att slippa se dig så dålig! Natten till idag har hon vaknat var 45e minut ungefär ochidiothostat och varit tät i luftvägarna...  Jag hoppas de gör en grundlig undersökning och inte bara skickar hem oss! Gunnar har försökt lägga henne i en timma nu, men hon bara hostar och hostar... Hostar så hon kväljer, hostar så hon tappar andan... Känner mig så maktlös och ledsen. Är själv dunderförkyld och börjar fundera på om jag fått lunginflammation igen.. Men det är inte viktigt nu, jag klarar mig, jag vill bara att min "bebis" ska få rätt hjälp och bli bra igen <3


Kommentera här: