Hej hej hallå bloggen!

Ja, det här med sjukdomar verkar visst va våran grej... Nora och jag kom hem från sjukhuset i lördags... I söndags, igår alltså, så mådde jag så jävla kasst, precis som man för efter man varit magsjuk, kass i magen va jag med... Och så natten till idag... Maya kräks inte bara 1 eller 2 gånger, inom loppet av 3 timmar hinner hon kasta upp FEM gånger, stackars mammas tös :( Sista gången va 9.30, inget mer från henne efter det. Kl 11 typ, när jag väcker Gunnar och frågar om han kan lägga Maya så är det dags för Gunnar att ta en närmare titt ner i herr toastol... Precis vad vi behövde! Tack och lov mår jag bättre idag, men sömnen är mer lidande än vanligt. Ja, då kanske inte undrar vad fan jag gör uppe nu?! Jag är astrött, men har jättesvårt för att somna.. Är så stressad inombords över olika ting, bl.a så tänker jag "snart vaknar säkert Nora och vill ha välling." och då hållet det mig vaken etc.
Inget dagis för Maya på minst 48 timmar, och ingen vistelse i närheten av andra... Vad jag önskar att vi bodde i hus nu, med egen trädgård med sandlåda, gunga och lekstuga... Men, det är bra att ha ett mål att nå, om några år så!
De finaste som finns

Ja, 20 minuter efter jag la ifrån mig mobilen vaknade N för välling, håll tummarna för att hon bara vaknar en gång till inatt... Zzz...

Kommentera här: