Hjäääälp!

Imorn fyller Gunnar år och jag har inte köpt nånting till honom, har ju varit i min egna (smärtsamma) värld sen operationen. Får helt enkelt bege mig ut på stan sen med barnen då han jobbar idag. 
Annars blir det bara bättre och bättre. Jag kan nu äta skapligt normalt men får ju ta små små teskedsbitar, annars får jag inte in maten i munnen. Sablar vad handikappad man blir när man inte kan änvöbda käften ordentligt! Va in till KSS igår och tog bort stygnen, ajajAJ!!! Går hellre igenom samma intensiva förlossning som jag hade med Nora igen än att plocka bort stygn ur munnen! Hade ju stygn under framläppen... Jag blev ganska tårögd, usch! Nu är det gjort iallafall, tack och lov, nu kan det bara bli bättre!
Sen blev jag så förbannad igår när vi va på lekplatsen med barnen... Jag kan ta att människor inte vill ha nåt med mig och Gunnar att göra, men när de totalignorerar Maya som ropar glatt hej flera flera gånger och dessutom gungar sida vid sida då är nåt fel! Vad har Hon gjort?! Man kan ju bete sig som folk, barnen har inte gjort nåt! 
Nog om det...
Jag hoppas vädret fortsätter hålla i sig, sol gör mig på bättre humör.
Såhär ser jag ut nu, lite svullen och "blåslagen" än 😊


Kommentera här: