mobiljä*el

Ja, idag la min käresta mobil av helst.. antagligen så är det nåt kretskort eller nåt sånt skit som gick sönder när jag fick psykbrytet tidigare i veckan... som tur va så la jag över alla bilder från telefonen till datorn för 1,5 månad sedan.. så det är bara bilder för 1,5 månad som gått förlorat, tur i oturen.
Hörde av mig till Halebop och frågade om jag kunde få byta mobil tidigare då det bara va 1 månad kvar tills jag egentligen skulle få byta, de kunde göra ett undantag för denna idiotiska morsa och det tackar och bockar en för! Nu är bara frågan VAD för telefon jag ska välja? Kunde välja mellan olika iPhone, Samsung, Sony och HTC... jävla djungel!
 
Får ju fasen abstinens efter att ha en fungerande telefon, och blir superstressad över att de som jag bjudit in till Noras dop inte kan ta kontakt med mig... inte alla som har fb, och inte alla som har sina nummer registrerande... förhoppningsvis kan jag få tag i nån lånetelefon så länge.
Och på tal om Nora... vi funderar på att ändra hennes stavning till Norah... vad tycker ni?
Då blir det ju Maya med Y och Norah med H ;)

Kommentarer:

1 Ida :

Jag tycker det ska stavas som vanligt, alltså Nora.. Hon är ju ändå svensk.. : p puss puss

2 Anonym:

Det blir fin stavning ;) mormor

Kommentera här: