Dop

På söndag är det äntligen dags för dop på lillskorpan, inte en dag försent!
Det sugiga är att vi inte har den blekaste om hur många som kommer (eller hur få). Beställde i alla fall smörgåstårta till 40 pers, men tror inte vi blir så många då jag redan vet nu att det är en del som tackat nej.
Idag ska jag förhoppningsvis få mig en ny mobil... Det sket sig med 5S då jag förra året fick en räkning till Sergel inkasso, och då får man inte beställa en ny telefon från halebop på 24 månader efter det, sugigt värre. Men å andra sidan så kommer jag ändå billigare undan med denna telefon. Såg att en 5S kostar sammanlagt drygt 11000 på 2 år, jag fick en smärre chock och tyckte ändå att det va gött att jag inte kunde beställa nån. Så det blir till att köpa en begagnad 4S istället, känns riktigt bra =)
 
Näe, jag får väl ta och släpa upp arslet ur soffan och försöka få det någorlunda städat här hemma... ååååh vad jobbigt!

Kommentera här: