Lördag

Klockan är snart åtta och här går allt i 270 km/h. Har redan hunnit duscha Maya som tagit av sig en bajsblöja alldeles själv och kletat in sig med bajs... Lagom roligt när klockan va 6.30, eller inte :p Hon är ju inte medgörlig när hon ska duscha/bada heller... Men, jag slapp ju själv gå in i duschen med na, så nåt gjorde jag rätt iallafall!
Gunnar är och jobbar, längtar tills han kommer hem... Är så trist att vara själv, finns ju ingen att umgås med denna tid på dygnet heller, jäkla sjusovare ;)
Dagar som idag vill jag bara flytta upp till morsan, få lite stöttning när man är idiottrött...
Har känt mig låg de senaste dagarna, va länge sedan jag hade den känslan.. Har varit lite mycket det senaste med alldeles för lite sömn och annat bös... Tur ändå att jag har barnen, de får mig alltid att le.
Dags att göra frukost till de små liven och om vädret blir liiiite lite bättre blir det till att gå till lekparken med de små :)





Kommentarer:

1 Camilia ...:

Asså Anna, dina töser är gudomliga :)

Kommentera här: