Dagarna går...

Hinner knappt med längre, kan någon bara stoppa tiden ett tag?!

Sen jag skrev sist har Nora hunnit med 3-dagarsfeber och öroninflammation. Det va ingen rolig vecka ska jag tala om för er! Sömnbrist va verkligen ett faktum och det känns fortfarande som att jag inte återhämtat mig helt. Idag fick jag sovmorgon och sov ända till 10.40 (!!), kan inte minnas när jag sov så jävla länge sist?!
För övrigt...
Har haft en jobbig dag... Känt mig så illa till mods. Ibland vill jag bara stänga ner och avsluta de sociala medierna en har.. Tänk att det finns människor som vill förstöra för en, jag blir så ledsen och det känns i hjärtat... Jag har nog att ta hand om ändå. Jaja, allt är ju frid och fröjd nu.. Förutom i mitt sinne då...

Gonatt med er, ta hand om varandra.




Kommentera här: