Dop

Imorn måste jag ringa prellen igen, datumet och dagen stämmer inte överens, så måste få rätsida på om det är en lördag eller söndag.

Veckan med träning har gett resultat, dock blev det inget utav passen på Friskis då det blev väldigt tajt efter jag lämnat Maya på dagis. Men istället har jag gått sammanlagt 3 mil denna vecka, och dessutom ätit drygt 1600 kalorier om dagen (förutom lördag söndag då jag åt vad jag ville). det kanske låter lite med 1600 kcal, men det är det inte. Har dock kört havregrynsgröt med mosad banan som standard till frukost, enbart för att det mättar bra och länge, sen är det jäkligt gott också. Har inte hänt speciellt mycket på vikten, utan har istället förlorat en hel del cm. Ja, jag är stolt över vad jag åstadkommit på en endaste vecka, äntligen är jag på gång! Denna vecka blir det lika mycket promenader i och med att jag går till förskolan med Maya. Ska slänga in nåt träningspass på Friskis denna vecka, lättare när Gunnar är hemma på eftermiddagen att hinna med det.

Finns det fler där ute som kämpar med vikt och att komma i form? Tycker det är kul att kunna sporra varandra =)

Resultat av den gångna veckan


Kommentarer:

1 Håkan:

Hur mäter du hänget på magen? :P
Sen är det ju konstigt att rumpan blir större...

Var på gymmet första gången förr i år idag, även första gången sen jag fick problem med mina fötter. Motivationen är ju inte på topp, så jäkla tråkigt att cykla på gym, när det dessutom inte finns nån tajt rumpa att titta på medans man trampar.

2 Emma:

Heja dig!
Här kör vi ju 5:2 dieten och det funkar bra hittills :)
Ses snart då ska svetten lacka ;)

Kommentera här: