140111

En dag att minnas... Grattis finaste ängla-Malin <3
 
Igår fick jag rycket och tog mig i kragen. Less på att inte trivas med mig själv, som vanligt med andra ord :p Så jag gick ner i källarlokalen och ställde mig på crosstrainern. Visst, orkade inte mer än 20 minuter, men hey, man är rätt slapp efter att ha varit gravid 18 månader sammanlagt från November 2010 ;)
Har ki
 
 
kat lite på jympa-passen på friskis. Såg även att de ska dra igång ett pass för nyblivna mammor, så det passet ska jag gå på på onsdag, och på torsdag är det nåt som heter jympa soft, vänder sig till gravida, nyblivna mammor, äldre, överviktiga eller människor som vill ta tag i träningen men börja lugnt.
Jag hoppas jag kan hålla detta nu. Jag kom ju igång så bra i januari förra året, det ska bli lika nu!
Jag måste ha mål att se fram emot, men jag tänker inte idiotträna, och absolut inte banta. Banta är inget för en människa som ändå vill njuta av livets gottigheter ;) Gäller ju bara att inte äta massa godis och skit varje dag, räcker ju med fredag-lördag!
 
Och såhär såg jag ut efter gårdagens mini-träning

Kommentera här: