Pizzakväll och Brynäs-match

Så sover äntligen båda kidsen, övertrötta utan dess like!
På eftermiddagen kom Gunnars bästa vän hit, Martin, va så länge sedan vi sågs. Han är ju även fadder till Maya, och är så himla go mot båda barnen. Medans grabbarna (eller ska man skriva gubbarna kanske?!) tittade på SHL Brynäs - Örebro så roade jag barnen så gott det gick.Martin är från Örebro och de ska flytta tillbaka dit, himla tråkigt för våran del. Men, så kan det va.
Det blidde pizza till kvällsmat och det är iallafall Nora skapligt tokig i, Maya vill helst bara äta salladen och såsen :p

Delade föregående inlägg på fb.. Har nog bara delat med mig 1-2 gånger där tidigare.. Statistiken banade iväg! Jag som knappt har 10pers/dag här blev lite smått chockad över att människor faktiskt tog sig tid och läste det inlägget.
är ju inte supermycket, men mycket för att vara min i vanliga fall tråkiga blogg :p

Hepp, nu kallar sängen. Gunnar ska jobba imorn, så jag är ensam med tjejerna i vanlig ordning.


 

Kommentera här: