here we go again

ser ut att bli en tredje natt med minimalt med sömn, går inte ens att lägga ner Nora utan att hon vaknar och blir ledsen. jag måste ha henne intill mig precis hela tiden för att hon ska vara lugn och jag gillar verkligen inte att ha så små människor intill mig när jag ska sova, bland de värsta jag vet med tanke på vad som kan hända! känner mig förstörd i huvudet, önskar att vi hade barnvakt så vi fick "sova ikapp" lite... men nej, den lyxen har vi inte. känner mig så bitter ikväll, gissar på sömnbristen... men ja, såhär är det att ha småbarn, bara att gilla läget.
Gunnar har inte fått sova längre än till max 08 den senaste månaden, han har tagit Maya varje morgon när han inte jobbar förmiddag, hon gör just oftast morgon mellan 5-6. tycker ändå att vi gör ett bra jobb med tanke på vår situation. jag hoppas Maya sover till 7 iallafall imorn, minst. hade gärna tagit henne på morgonen om jag hade fått sova på nätterna.

nu är det färdigmalet för denna gång, Zzz...

Kommentera här: