Borta bra men hemma bäst

Hemma igen, ganska så skönt.
Tågresan va ingen höjdare direkt... smockfullt och varmt som en bastu, svetten rann på både mig och Maya.
I vilket fall som helst så har vi haft ett väldigt trevligt dygn hos Elin men familj. Blev dock en hel del tårar från Maya när Elins barn härjade. Min tösabit är lite känslig för höga läten och är ju inte speciellt van vid andra barn som härjar runt :p Men det blev en del skratt också såklart =)
Sov så otroligt skönt natten till idag, har inte känt mig så utvilad på länge! Lånade älsta sonens rum, och så hade jag Maya i en resesäng... Men den sängen alltså, det va som himmelriket! Våran säng är så jäkla hård, så jag har ont i kroppen varje morgon som jag vaknar... sover inte ens hela nätter för att jag ligger så obekvämt och får ont. En ny madrass måste inskaffas, snarast!
 
Och såhär såg det ut när jag kom hem, älskade maken min <3

Kommentarer:

1 G.O.S:

Sv: ahaa måste vara nytt saknade det för två år sen när jag väntade lilltjejen och det enda dom kunde erbjuda bar trippeltestet här i stan.. Bra att det går framåt alla fall

Kommentera här: