G'natt

Usch vad sent det blev ikväll! Vi har Jonna som nattgäst, så vi har suttit och babblat en del. Hon påminner en del om Malin på vissa sätt, en riktig goknul är hon i alla fall =)

Idag har jag farit och flängt som en idiot, vart fram på stan tre (!) gånger. Förvisso fyndade jag lite kläder på rea till både mig och Maya, så jag kom ju billigt undan. Kläderna köpte jag i present till mig själv, fyller ju 18 på måndag! Eeh... plussa på 10 år så får vi fram sanningen ;) Har även inhandlat en tankini för 60 rikstaler, den va helt oanvänd dessutom, bra köp! Så idag har jag med andra ord vart lite av en egoist, men det kan behövas emellanåt så en inte glömmer bort sig själv totalt.

Hade det trevligt i Motala hos Emelie. Vi gjorde inget speciellt, drog en vända på stan bara och lunchade vid vattnet med våra töser ena dagen, annars va vi hemma hos henne och gömde oss från det ostadiga vädret. Töserna lekte riktigt lugnt och fint, det va roligt att se =)

Imorn åker vi till Alingsås och firar Gunnars systerdotter som fyller 10, mysigt med ännu en utflykt, men enbart över dagen såklart.

Nu blir det till att stänga ögonlocken och njuta av sparkarna som lillflisan ger mig =)



Kommentera här: