Lite smått mör sådär

Hej och hå, så var det lillördag!
Och här sitter jag och göttar mig med... eeh.. vatten!
Alla arbeten är klara och inskickade, duktigt Anna. Återstår att se vad jag får i betyg.. Är ju nöjd med G, men vore ju väldigt roligt om jag fick VG nångång =)
 
Vid lunchtid så var man på gymmet och hurtade... Känns i kroppen nu vill jag lova! Synd att jag inte kan ta i ordentligt längre.. förbannade benhinnor! Så kan de va... Fick mig i alla fall en promenad idag med en annan hot mama ;)
 
Idag har vi fått badrumsfönstret bytt... Det skulle ta 6-8 veckor, de va här och mätte i början på Oktober. Jaja, bättre sent än aldrig. Jag och Gunnar hade hoppats på att det skulle vara fuktskada i väggen, hade inte haft nåt emot ett nyrenoverat badrum, som de andra 3 lägenheterna fått.. men nej då, vi hade "tur" :p Jaja, vi får i alla fall de andra rummen fina, alltid något!
 
Nu ska jag ta och slänga på en Disneyfilm och gråta några tårar!

Kommentera här: