God morgon god morgon

Blir dålig uppdatering, men det är för att jag inte har så mycket att förtälja!
 
I fredags va jag och Ida ute på stadt och svira... Helgen innan löning = superduperdåligt med folk, PLUS att det va 18-års gräns, trodde liksom det skulle vara 22 år, som det brukar vara på fredgar :p Jaja, tog en stund innan vi vågade oss upp på dansgolvet, ekade ju nästan där inne! Inte nog med det hade jag ett jävla äckel hängandes efter mig. Tänkte att han bara ville dansa först, och det går ju som bra, när det inte blir för närgånget! Inte ens när jag sa att jag inte va intresserad, att jag har man och barn, så gav han sig inte. Hatar såna där respektlösa idioter! Som tur va gick han därifrån sen. Lite dansat blev det, synd att DJ:en sög på ena dansgolvet, spelade så könstig musik.. eller är det vi som blivit gamla?
 
På lördagen skulle jag stå på Friskis, va inte sådär jättesugen där på lördagsmorgonen. Men när jag väl kom dit så var det nemas problemas. Stod med en jättetrevlig kvinna, hade blivit galen om det hade vart någon suris!
När vi skulle stänga sen så stämde inte kassan, trots att vi gjort precis så som det stod i lathunden, och det är inte första  gången det krånglar heller... Men men, det va ju på + i alla fall ;p
 
Igår råkade jag gå iväg till Friskis igen, för att träna. Va med på ett Mix bas/medel jympa pass. Det finns 100 platser, och alla platser togs. Gissa om det va knökat! Roligt var det i vilket fall som helst. Ikväll ska jag gå på nåt som heter Dans Fusion, se vad det är för roligt pass.
Får väl se hur pigg jag är också... Får ju tandställning idag, haha! Kommer känna mig som 14 igen... Kommer ihåg att jag inte ens kunde bita i limpa efter jag fick min tandställning i högstadiet. Så detta kan ju bli spännande med maten. Får äta mosade fiskbullar och mosad potatis några dagar framöver ;p
 

Kommentarer:

1 Anna:

Hej Anna! Jag hoppar friskis ikväll så vet du. Känner mig krasslig i halsen så får ta det lugnt idag.
Tack för att du fråga & jag följer gärna med en annan gång! =)
Hoppas att det går bra med tandställningen! Jag vet hur det känns men det är så värt det! Kram

2 Emma:

Jag tyckte det var ett roligt pass idag och nu är jag helt färdig i kroppen, på onsdags kör vi igen!

Kommentera här: