En dag som idag

Denna dagen har varit bra! Maya somnade om till 07, helt underbart!
Sedan blev det frukostbuffé med Ida på Söderströms, så jäkla gött och SÅ värt pengarna.
Och så hade jag och Gunnar ett hemligt möte inbokat som vi gick på ;p
Vidare till Liza för kaffe och kaka, och efter det blev det en lååååång promenad i solskenet. Hade det vart några grader varmare så hade jag fått riktiga vårkänslor, otroligt skönt med sol, och man blir så mycket piggare.
Annars har jag bara vart hemma under eftermiddagen, ätit en egenplockad kycklingsallad från ICA, mums. 
Och nu har Maya slutat jollra så jag gissar på att hon somnat =)
Blivit dåligt med träning den senaste veckan av en anledning... men det ska det bli ändring på! Grymt sugen på gymmet, så funderar på att gå dit imornbitti.
 
Här kommer ett mindre bildregn, och såklart mest bilder på lilltrollet ;)
Tror Maya har missuppfattat det här med att vi är människor... "Jag är inte rädd, jag kan flyga!"
Tänker på en reklam... "That's the way aha aha I like it aha aha..."
Oskar måste vara med på ett hörn också =)
Och slutligen... vårat walk in skafferi, som det är svinkallt i! (brukar inte vara sådär prydligt.. Gunnar fick rycket och städade där inne här om dagen)

Kommentarer:

1 Ida:

Vilka fina bilder! =)

2 Emma:

Å hemligt möte, men vad jag blev nyfiken nu då ;) vill veta.
Här kan inte sovas men ska testa nu...
Vi får träna nästa vecka lite om du vill :) kram

Kommentera här: