Friskis

Sitter i soffan och är allmänt slut i kroppen. Både igår och idag så var jag och Ann-Sofie på Friskis och körde gympa medel puls. Det känns att man är otränad om man säger så, herregudars skymning! Våran BVC-sköterska var där både igår och idag, kändes konstigt att se henne i sportkläder och inte i arbetskläder :p
Fick ju såklart ta det lite lugnare än alla andra, jag hoppade inte speciellt mycket, för det kändes inte bra i magen när jag väl gjorde det. Så jag stod och trampade och flaxade med armarna under tiden de andra gjorde olika hopp och skutt.
På torsdag ska vi på't igen, men då blir det ett vanligt gympa medelpass. Det är vääääldigt skönt för kroppen detta måste jag erkänna, och undrar i mitt stilla sinne varför jag la av i typ 2 månader?! Det går ju att träna trots att magen växer, den som säger annat ljuger eller är okunnig. Tänker ta tag i träningen igen och hålla på så länge jag orkar.. och nu tränar jag ju inte för att bli smal för det är totalt omöjligt, haha! Nu vill jag mer bygga upp muskulaturen lite, så en orkar gå och vara höggravid i höst ;)
 
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Har ringt och bråkat lite med T(F)elia ikväll, de är i vanlig ordning helt bortkomna när man betalat in för mycket. Men om man missat några kronor så jävlar skickar de ut påminnelser! Måste hitta nåt bättre alternativ än denna dynga.
 
Nu blire tv:n en sväng, men somnar nog tidigt ikväll då jag vaken alldeles för länge ;p

Kommentera här: