Fuckade knän

Kom in för en stund sedan.. Vart ute och promenarat 7,5 km. Synd att jag inte får såna rycka varje dag! Men, när morsan är här så kommer det bli lättare att ta sig ut och gå =)
Mina knän bråkar med mig, och detta har börjat nu efter förlossningen. Jag gissar på att dom stackars benen tog stryk under graviditeten.. jag menar, jag vägde 103 kg som mest, inte hälsosamt för en 167 cm kort människa :p Väger ju givetvis för mycket nu också... 2 grav.kilon kvar. Går så jävla segt så det är inte sant! Är väl lite detta som sporrar mig också till att ut och röra på fläsket. Knäna låser sig ofta om nätterna, och sen när jag ska räta ut dom när det väl går så gör det aset ont! Håller på att krevera flera gånger om innan jag sträckt ut dom helt. Imorn blir det samma runda! På onsdag drar jag med mig Ida på mamma core, på Friskis. Synd att bara är 1 gång i veckan. Ska höra mig för när jag ställer mig i receptionen efteråt om jag kan få hjälp vad jag ska börja med för tyngder i gymmet. Är ju bra att träna upp de dära musklerna, som finns gömda nånstans, med tanke på att jag lyfter tungt i arbetet sen också.
 
Om jag skulle ta och slumra en stund.. Maya vaknar fortfarande flera gånger per natt. Natten till igår var hon på strålande humör, pratade högt och glatt mellan 01-05.30... solstrålen <3
 
Nya diktatorn?
Läser kvällens nyheter ;)

Kommentera här: