Skapligt irriterad..

Fastnade i en diskussion på Facebook till 01.30 i natt... En tjej liknade dop med övergrepp, för att barnet inte själv får välja sin tro. Ni hör ju hur jävla idiotiskt det låter... övergrepp!?
Alla tror och tycker som de vill, men att skriva nåt sådant är lika med vild diskussion... Själv anser jag att ordet övergrepp verkligen inte hör hemma i samband med dop. Klumpigt uttruckt, minst sagt!
 
Jaja, en del människor måste verkligen framhäva sin åsikt och utan att tänka efter också.. suck på det!
 
Nu har i alla fall jag och Maya vart fram på affären en sväng. Mayas första snö, synd att hon inte är större och förstår bara :p Men det kommer! Köpte mig lite naturgodis.. är fasen godare än vanligt godis, men mycket dyrare, så blir inte lika mycket.
 
Liten blir stor <3

Kommentarer:

1 ellen:

Herregud, finns ju folk till allt! Jag tror inte jag vill döpa vår bebbe, men förstår de som gör det. Och inte tusan kan man lika dop med övergrepp! :P Var det någon du kände eller bara en random människa?

Svar: Det va en människa jag inte känner. Blev en rätt livlig diskussion vill jag lova :p
Anna

2 MADDISENJ:

gud så söt, tiden går så fort med de små

Kommentera här: