Negativ..

Jag vill bara lägga mig i koma tills det är dags!
Frustrerad är bara förnamnet... 14 dagar kvar till beräknad förlossning... jag kommer garanterat att gå över trots alla jävla värkar som kommer varenda dag. Hade ju vart en annan sak om jag inte behövt andas igenom alla värkar som kommer.. och den där ständiga molande värken gör mig inget, den gör ju inte speciellt ont.
Börjat samla på mig vätska nu också, blir mer och mer för varje dag, har inga fotknölar kvar :p
 
Blir irriterad för minsta lilla, tar illa vid mig för minsta lilla... mina klänningar sitter inte bra längre, känner mig tjock, hemsk och otymplig. Försöker att göra mig ordning varje dag för att slippa känna mig så hemsk... typ göra ordning håret, smeta på lite maskara och kajal, ha nå finare kläder på dagarna när jag är ute bland folk.
Självförtroendet är i botten! Jaja, allt detta kommer vara så värt när den lilla tittar ut... Men ni som vart gravida hoppas jag förstår vad jag menar...
 
Vi hämtade en vagn hos Gunnars syster igår. För den vi fick av brorsan luktar förråd och lite mögelaktikt p.g.a att den stått i ett förråd de senaste 6 åren. En BRIO var det vi fick, bara 2 år gammal.Vägen hem var ingen höjdare... Fattar inte varför värkarna blir värre när man åker bil? Satt och koncentrerade mig på andningen hela vägen, gjorde så jävla ont... brydde mig inte ens att Gunnar lyssnade på sporten, som handlade om basket (såå jävla tråkigt) hela vägen hem :p

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Jag vet precis hur du känner dig. det sista vill man bara gå under jorden och känner sig som den fulaste och jävligaste på hela planeten men det går över jag lovar :)

2 Ida:

vet oxå precis hur du känner dej.. sen att jag samlade på mej en jävla massa vätska oxå och fick gå i crocs hela vintern gjorde inte saken bättre precis.. jäkla havandeskapsförgiftning.. =P men har ju fått världens finaste son så det var värt alltihop.. =) puss puss min vän

3 Håkan:

Vem fasiken lyssnar på basket??? :-P Låter som det är bäst att hålla bort dom när bilderna på dina fötter, om du samlat på dig så mycket vatten.
Jäkla unge alltså.... =)

Svar: Haha, Gunnar ;p Dessutom dambasket, ÄNNU tråkigare!Joru, det är en liten ligist som bor där inne.. en ligist på ca 3,76kg. Va på viktskattning idag efter oroliga jag ringde in igår p.g.a vissa saker. Men allt såg såå fint ut, och vi fick se henne läänge på ultraljudet <3 Kommer antagligen bli en liten knubbis, en liten fläsk-flinga, hihi ^^
Anna

Kommentera här: