Tätare tack!

Onsdag idag alltså, och finväder har vi, inte dumt!
 
Idag får vi tillbaka våran bil, tack och bock! Kunde inte varit lägligare! Har haft värkar med 6-7 minuter emellan sen kl 8 imorse... så är det inte på gång nu så går jag fan och hänger mig! Även fast värkarna gör snuskigt ont så njuter jag ändå, för TÄNK OM det verkligen är på g nu... snälla snälla snälla, bli gärna mer tätare!
 
Imorn kommer syrran med son hit, de ska till Skara sommarland och götta sig. Kul att träffa syrran igen, va några månader sedan =)
 
Nä, jag ska ta och röja lite här i Gunnars lägenhet mellan värkarna...

Kommentarer:

1 Malin:

Spännande! Hoppas det är på g :) var så det började för mej med Sixten sammandragningar med typ 6-7 min mellanrum på morgonen sen pang bom gjorde det sviiinont på kvällen och vi åkte in :)

Kommentera här: