Lättroad

Sitter denna gång och kommenterar lite i blondinbellas blogg, en blogg som jag inte besökt på år, förän idag... Kul att folk har så tragiska liv att de sitter och skriver att hon är fet, när hon inte ens är det.
Hur orkar man vara så taskig och skriva såna kommentarer? Antagligen för att man är så osäker i sig själv?!
Fast, jag har ju vart väldigt osäker i mig själv sen min viktuppgång, men inte fan sitter jag och klankar ner på människor som är smala!
Så typiskt tjejer, denna avundsjuka som finns bakom dessa larviga och omogna kommentarer.

Jag börjar trivas mer i mig själv nu, tycker det är vackert med gravida kvinnor =) Längtar till kulan blir ännu större <3 Lätt värt alla besvär när man får ett litet nytt liv att ta hand om. Lätt för mig att säga nu kanske, när jag inte drabbats av några krämpor... Men jag tror nog att alla mammor tycker det är värt alla besvär i slutändan när de för första gången får träffa sitt barn =)

Kommentera här: