Fy skäms!

Är sämst på att skriva, men det har ni kanske redan märkt ;)
 
Lusten infinner sig inte ibland bara...
 
Julafton så va Gunnars mamma och ena bror här. Maya fick mest paket, trots sina ynka 5 månader ;) Jag och Gunnar hade inte köpt en enda, tyckte det kändes onödigt nu när hon inte förstår. Papperet är ju roligast ändå :p
Och efter Elisabet och Jonas hade åkt hem så kom en kollega med partner och vän hit, de satt och groggade in på småtimmarna... Jag ville inte lägga mig heller, kändes så dumt. Men jag överlevde trots minimalt med sömn!
 
Och på tisdagen hämtade vi mor som befann sig i Lesjöfors hos min morbror, ville ju låna henne lite jag å =)
 
Och ikväll så sitter jag hemma, med en jävla förkylning med feber och slemhosta, fifan! Gunnar är dock iväg till vännerna vi va bortbjudna till, jag sparkade iväg honom! Varför ska han sitta här och tråka med en slö fru och svärmor när han kan få trerätters och spela roliga sälskapsspel i Mellby liksom?! 
Får se hur det går i natt när alla fyrverkerier drar igång, om Maya vaknar eller inte. Jag hoppas hon inte kommer störas av det!
 
Här kommer några instagrambilder
 

Kommentera här: