Stackars liten!

Vårat lilla hjärtegryn har blivit förkyld. Det rosslar när hon andas, kväljer upp massa slem och äter inte med lika god aptit. Tempen ligger på 37,5... Ingen feber, jag vet, MEN, nojiga jag ringde BVC för att rådfråga lite, och så fick vi tid för en undersökning.
Hoppas på att det inte blir värre, utan att hon enbart kommer vara lite rosslig.
Och nu har hon somnat i babysittern, hjärtat då <3
 
Ska väl ta tag i och lägga in bilderna från Östersund nu i helgen... Har verkligen inte hunnit. Igår var jag i fullt sjå med att städa och tvätta. Tokdäckade i soffan vid 23... Och vid 02 så vaknade Maya och ville ha mat. Har börjat bli helt genomsvett nu på nätterna, trodde jag skulle klara mig undan det, men icke. Känner mig sådär lagom fräsch...
 
Hepp, om jag skulle passa på att stoppa i mig en smörgås medan smulan sussar.
 

Kommentera här: